Serwis Xerox

 

Od 20 lat świadczymy usługi serwisowe. Głównymi obszarami naszej działalności są:

 

  • Pogwarancyjna naprawa maszyn do druku cyfrowego firmy Xerox
  • Integrowanie kontrolerów druku z istniejącymi sieciami LAN
  • Audyty środowiska sieciowego klienta pod kątem współpracy z kontrolerami wydruku.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z kompatybilnością, np Windows 10x64 i DC12
  • Tworzenie profili kolorystycznych i linearyzacja.
  • Bieżąca konserwacja i utrzymanie maszyn
  • Umowy o całkowitej obsłudze serwisowej - FSMA
  • Wyceny wartości sprzętu
  • Ocena prawidłowości napraw / związków przyczynowo-skutkowych
  • Ekspertyzy techniczne
  • Montaż i demontaż maszyn, zgodnie z procedurami serwisowymi, przygotowywanie do transportu, paletyzacja.

 

 

Wycena kosztów naprawy jest bezpłatna - obowiązuje tylko opłata za dojazd (o ile przyczyny problemu nie uda się ustalić telefonicznie)

 

Serwisujemy wszelkie maszyny, jakie firma Xerox wypuściła na rynek w ciągu ostatnich 20 lat, z wyłączeniem laserowych drukarek A4*, między innymi:

 

800i/1000i

800/1000

Versant 4100

Versant 3100

Versant 2100

Versant 280

Versant 180

Versant 80

XEROX PRIMELINK C9065/C9070

Xerox Color C60/C70

 

550, 560, 570

C75, J75

700, 700i, 770 

Docucolor 242/252/260

Docucolor 240/250

Docucolor DC12

Docucolor 3535, M24

 

ALTALINK SERII C8100

ALTALINK SERII C8000

SERIA VERSALINK C7000

Workcentre 7830/7835/7845/7855

 

 

 

 

 

Sprzedajemy części serwisowe do samodzielnego montażu przez klientów jak i dla serwisów.

Magazyn części zamiennych liczy kilka tysięcy pozycji, dzięki temu większość napraw odbywa się od ręki.

 

Prowadzimy serwis laserowych, kolorowych i czarno-białych maszyn do druku cyfrowego firmy Xerox na terenie całego kraju.

Nie prowadzimy stacjonarnego punktu napraw, maszyny naprawiane są wyłącznie w miejscu instalacji.
 
Cennik usług serwisowych:

 

  • Dojazd do klienta liczony z Krakowa w dwie strony - 2 zł/km lub 75 zł/h, nie mniej niż 250 zł, jedna godzina pracy w cenie dojazdu.
  • Kolejna godzina pracy serwisanta dla klientów zewnętrznych - czyli tych, którzy kupili maszynę w firmie trzeciej lub zaimportowali samodzielnie - 200 zł
  • Kolejna godzina pracy serwisanta dla klientów PXP lub Xerox Polska w po okresie gwarancji lub po zakończeniu umowy FSMA - 150 zł

 

Od w/w cen stosujemy indywidualne upusty.

 

*W celu naprawy urządzeń A4, prosimy o kontakt z Xerox pod nr 22 878 78 78, zwracamy jednak uwagę, że koszty serwisu często przekraczają wartość naprawianego sprzętu.

 


PXP  Szymon Ptak

email: info@pxp.pl
tel: +48507011866

NIP: 945-186-75-85

Regon: 356699040

 

Twój e-mail
Treść wiadomości
wyślij
wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Serwis Xerox

Kontakt

O firmie

Copyright © 2001 -2021 PXP

Wszystkie zastrzeżone nazwy i znaki towarowe stanowią własność odpowiednich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych. Treści zawarte na tej stronie są objęte prawem autorskim i stanowią dorobek firmy PXP, chyba że zaznaczono inaczej. Jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie w całości lub części oraz przetwarzanie bez pisemnej zgody firmy PXP jest zabronione!